Pàgines

dimecres, 26 d’octubre del 2016

Vesprada de cinema

Com bé sabeu ahir anàvem a anar a veure "Miss Peregrine", la pel·lícula que hem estat treballant al Club de Lectura aquest mes.

M'agradaria demanar-vos disculpes a totes les famílies i alumnat que vau acudir al cinema, donat que finalment per falta d'entrades no la vam poder veure, com estava previst. Em sap molt de greu haver-vos mobilitzat a tots i totes per a res, no esperàvem aquest resultat i podem assegurar que no ens tornarà a passar.

Finalment 4 alumnes i jo vam poder gaudir de la pel·lícula "Inferno" i així aprofitar el preu de l'aclamada festa del cine. Aquesta filmació està basada en la novel·la de Dan Brown de la qual també formen part pel·lícules com "El Código Da Vinci" o "Angeles y Demonios". Totes aquestes novel·les em semblen interessant a la par que instructives, i per aquesta raó va ser l'elegida. Les alumnes van quedar molt contentes i sorpreses amb la pel·lícula, així doncs em done per satisfeta donat que finalment vam acabar el dia amb un sabor dolç.

D'altra banda, aquest divendres concretarem el dia de quedada per veure la pel·lícula que hem estat treballant al Club, donat que la setmana que ve dimarts és festa, la primera proposta serà dimecres (per aprofitar el dia de l'espectador), la segona dijous i si no, la passarem per al pròxim dimarts, sense allargar-ho més. S'arreplegaran els diners abans a l'escola i així ens assegurarem l'entrada al cine.

De nou, us demane mil disculpes i us agraïsc la vostra comprensió.

Salutacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada