divendres, 8 d’abril de 2016

Cadàver exquisit

Molt bon dia!

Sabeu com s'anomena el que hem estat fent avui al Club de Lectura? "Cadàver exquisit", en el qual es combinen coses d'una idea principal agregant elements que puguen o no pertànyer a la realitat. Un component del grup comença la història amb una frase que no deixa vore a la resta perquè quan acaba d'escriure-la la dobla i la passa al següent, deixant sols visible el final de la frase. El següent ha de fer el mateix i aixi tots, de manera que es crea una història a cegues amb idees de tots. Desbaratat, no? Els teòrics sostenien que havia de ser intuïtiu, lúdic i espontani, de manera que es deixara córrer el subconscient per a una millor creació. Nicolas Calas, afirmava que aquest joc revelava la realitat de l'angosta i els desitjos no verbalitzats.

A continuació us deixe les nostres creacions d'avui.

"Había una vez un chico que quería ligar y no podía, se llamaba Joan, era gracioso, pero no lo suficiente.
Pero la realidad era otro bien diferente, y es que no había suficiente gente en la plaza para que ésta se llenara de toda la agua que hay en la fuente del pueblo. Un pueblo, que por cierto, fue creado por Joan con más de 500 aldeanos. Quienes asiduamente iban a comprar ketchup al Mercadona. Un lugar en el que, sin duda, puedes encontrar aquello que buscas. Sobretodo si lo que buscas es una escopeta para que se acabe la historia."


"Había una vez, un tacaño que se llamaba Alejandro y de ser tan tan tacaño, se murió.
Pero no penséis que aquí acaba la historia, no. Antes de morir, Alejandro mató a toda su familia con un cuchillo. Un cuchillo con el que cortaban la fruta que compraban todos los días.
Compramos una cosa del sex-shop, pero al despertar vio que todo había sido un sueño, y que Joan no había podido cumplir sus fantasías. La verdad es que no le gustaba que fuese por ese camino, así que cogió la puerta, dio un portazo y se fue a su casa sin mirar atrás."


"Erase una vez, una chica que era granjera y utilizaba nata con sus clientes. Estos estaban muy enfadados por el trato recibido en el hotel. Hotel donde estaban los protagonistas jugando a video-juegos, que es lo que se compra un enfermo en este tema. Pero para tema, el que había en aquella habitación con los dos solos. Y solos nos quedamos leyendo esta historia."


Ha estat realment divertit! Repetirem?

Bon cap de setmana amics i amigues!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada